Daily Mail: Navaljni je „otrovan“ u Srbiji

Britanski tabloid Daily Mail želeo je da „dobije na publicitetu“ za vest o „drugom trovanju“ Navaljnog, ali su na kraju novinari ove publikacije ispali smešni, jer su pomešali Sibir sa Srbijom. „PolitRussia“ je specijalno za svoje čitaoce preneo informaciju o ovom fijasku koji su izneli u javnost londonski novinari.

„Pretpostavlja se da je druga doza smrtonosnog nervnog agensa „Novičok“ data glavnom kritičaru Vladimira Putina (Navaljnom – prim. red.) kada je već bio u komi, nakon napada u Srbiji“, napisao je Daily Mail.

„Veruje se da su oni koji su otrovali Navaljnog dobili pristup ka hotelskoj sobi u kojoj je on živeo u Tomsku, u Srbiji, pre nego što će odleteli za Moskvu.

Čitaoci tabloida odmah su ukazali novinarima na njihovu grešku.

„Srbija, Sibir – ova dva naziva stalno mešaju jedno s drugim, pa više nije važno“, zamerio je britanskim novinarima jedan čitalac.

„Tomsk, Srbija – koliko često se ova dva imena mešaju više nije važno. Sada ja automatski čitam Sibir “, složio se drugi komentator.

Ostali komentatori skrenuli su pažnju na još jednu nedoslednost. Novinari govore o smrtonosnom nervnom agensu, dok je Navaljni, koji je, prema Britancima, dva puta otrovan, ostao živ.

„To malo govori o Novičoku – jednom od najsmrtonosnijih nervnih agenasa na svetu, prema mišljenju „ stručnjaka“. Ili je u pitanju to, ili to nije bio „Novičok“, piše jedan engleski internet korisnik.

Prve novine koje su pisale o ponovnom „trovanju“ Alekseja Navaljnog bio je The Sunday Times. Upravo su se novinari iz ovog medija pozvali na „izvore“ u britanskim obaveštajnim službama. Ovu „vest“ su preneli mnogi zapadni mediji, ne praveći razliku između Sibira i Srbije.

Izvor: politros.com

Постави одговор

Molimo unesite svoj komentar!
Овдје унесите своје име